Skip to content

Blogin suursiivous on nyt melkein ohi

11.08.2009
tags:

Kuten jotkut ovat saattaneet huomata olen siivonnut suurta blogissani parin viime päivän ajan. Olen yrittänyt lisätä aiheita jotta hausta tulisi aina helpompaa ja siitä syystä olen lukenut läpi periaatteessa kaikki tuotokseni tähän mennessä. Päätä huimaa hieman – en eläissäni kuvitellut että näin paljon olisin tuottanut jo. Mutta mutta, se kai tarkoittaa että päätä on tyhjennettävä säännöllisin väliajoin jos siellä pyörii paljon ideoita. Heh.

Ei ainoastaan artikkelit vaan myös sivut ovat uudistuneet hieman. Olen muokannut ja lisännyt uutta, joten seuraavaksi minun pitäisi varmaan lisätä lupaamani tiedot paperitavaroiden paperiosista. Hyvällä tsägällä sinne ilmestyy myös valokuva kutsukortista. Saa nähdä! Loppukaneettina totean että blogini on todellakin antanut lisäpotkua myös omiin hääsuunnitelmiini, ikään kuin ajatusten uudelleenorganisointi ja uloskakistaminen tuottaisi lisää tilaa. Mene ja tiedä!

No comments yet

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

